11.7.07

Comelade i Casasses, al Grec aquesta nit

Tants anys vivint aquí a la gran urb de Canfanga i mai he trepitjat el Grec (fora de temporada sí, però és una història que no ve al cas). Sempre m'ha semblat un festival elitista, de copa de cava sostinguda amb classe, conversa profunda i actuacions d'artistes que viuen de la fama obtinguda quan eren joves i rebels, però que ara son una flama blava i dèbil del que van ser. Però amb els anys m'ha anat canviant la percepció del festival, sobretot per les dificultats que l'Ajuntament els hi ha anat impossant. I aleshores, per regla de tres, ja se'm fan simpàtics.

Allà hi veurem aquesta nit en Pascal Comelade i Enric Casasses que, com ja vaig explicar en un altre post, hem tenen ben encisat des de fa una temporada. L'actuació no serà precisament al teatre d'Epidaure però fa gràcia l'emplaçament, el Teatre Grec, tot i que l'han reformat (un ocellet m'ha cantat...) i quan sents "reformar" en aquesta ciutat ja pots començar a tremolar. Espero fruir com un xaval i que el públic sigui tan popular com a mi m'agradaria.

Home, si ens conviden a un vermut abans de l'actuació, no direm pas que no...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Dolors

Anònim ha dit...

“la manera més salvatge
salvàtica i
salvadora de moure el cos, la manera més
subtil i muscular,
és a prop de la matèria
feta font perquè font és
el moviment del cos més insultant de tots i,
sí, si vol, el més amorós és la paraula i parlar”