12.11.07

Jo també opino sobre els trens

Trens....
És el tema de moda i em vaig prometre observar i després dir la meva. Però ja no he pogut estar-m'hi més: com poder veient tota aquesta tropa de farsants i figurants que van apareixent a TOTES les Ràdios, Televisions (sempre amb majúscula!) i Premsa, malanomenats periodistes, polítics, enginyers, caps sindicalistes, "creadors d'opinió", etc?
Tots ells no tenen ni IDEA del que és el transport públic perque MAI l'utilitzen i, per tant, MAI realitzaran res de bó en aquest tema.
Del primer a l´ultim fan pena. El debat hauria de ser: TRANSPORT PÚBLIC, que ens expliquin que passa a la Linea 9 del metro, amb la salvatjada del Quart Cinturó (ara sota l'eufemisme de Ronda del Vallès),la connexió Tarragona-Reus-Valls i, de pas, que algú expliqui l'animalada d'autovia que volen fer de Tarragona a Valls. En definitiva, quin és el model de transport i energètic de Catalunya. Ai noi! Això no t'ho diran pas, no.
Una colla d'inútils, lladres panxacontents i esclaus del imperi econòmic.

1 comentaris:

Dani ha dit...

bienvenido a la resistencia!

hacia tiempo que no veia un articulo tan anarconihilista, ja, ja. En serio, sabes por los posts que voy escribiendo sobre el tema que coincido plenamente contigo, más metro y cercanías y menos carreteras que luego, eso sí, un día dicen que lo del cambio climático es muy grave y al día siguiente autorizan más autovias, rondas y carreteras, vergüenza!