27.2.08

Memorandum

Hola bona nit.

Són dos els afers que em porten aquí. Els abordaré per ordre cronològic:

Fa ja diverses setmanes vaig llegir en algun diari gratuït que el ministeri de benestar, o la policia del pensament, o L'Orella, ara no ho recordo del tot bé, va tenir la genial ocurrència de crear un bot al messenger que aconsellaria al jovent sobre els temes relacionats amb les drogues i el sexe.

Es diu Robin. El vaig agregar farà uns dos mesos. Desde llavors no s'ha dignat a contestar una sola de les meves preguntes, que han estat moltes, com ara:

- Hola, Robin, si me la pelo pensant en alguna dona, pot ser que es quedi embarassada?
- Hola, soy Robin, y estoy aquí para responder a tus preguntas sobre salud sexual y alcohol.
En este momento estoy actualizándome, vuelve pronto y estaré encantado de resolverte tus dudas.
Mientras tanto puedes mandarme un correo a robin@msc.es con tus dudas.
¡Hasta pronto!

O bé:

- Hola, Robin, un desconegut m'ha donat sense motiu aparent quatre grams de farlopa després de que a mi se'm caiguéssin cent euros a la seva mà i ara que els tinc aquí, estic pensant en com me'ls hauria de fotre. Quatre grams de coca entren millor per la vena, pel nas, per l'ull o pel cul?
- Hola, soy Robin, y estoy aquí para responder a tus preguntas sobre salud sexual y alcohol.
En este momento estoy actualizándome, vuelve pronto y estaré encantado de resolverte tus dudas.
Mientras tanto puedes mandarme un correo a robin@msc.es con tus dudas.
¡Hasta pronto!

Total, que després de dos mesos de "funcionalitat", el Robin no m'ha contestat a cap de les meves preguntes vitals, i aquí estic, amb la incertesa de si he deixat prenyades a unes cinc-centes dones i sense saber què fer amb les farinetes.

Aneu amb compte perquè així seran els nous funcionaris.

Serà com anar a l'INEM i trobar-te a la funcionària inoperant de torn directament al terra, i tu diràs:

- Hola, senyora, es troba bé?
- Hola, sóc la Marta, en aquests moments m'he caigut i estic actualitzant-me, per qualsevol dubte em pots esciure a martalacafetera@inem.es
- Errrr... vol que l'ajudi a aixecar-se?
- Petició denegada, el terra no és tan còmode com el meu llit pero és horitzontal al cap i a la fi.

Bé, això en quant a Robin, l'eina inútil.

Llavors, clar, he de parlar del gran debat. Zapatero vs. Rajoy smackdown.

No l'he vist. Tal qual s'ho dic, he vist un vint segons en diferit a La Sexta, concretament he vist els dos finals, bé, més aviat, el final de ZP i part del final de Rajoy, lo qual considero que em dóna prou criteri com per parlar del tema tant com el pobre animal que ho hagi vist sencer i a qui compadeixo sincerament.

La frase lapidària de Zapatero: "buenas noches y buena suerte" destaca dos aspectes:

1. La voluntat del PSOE de demostrar que el PP és l'enemic del poble. "Buena suerte" vol dir PSOE; "mala suerte" correspon al PP, és clar. I en això es basen. Suposo que haureu vist els cartells del PSOE/PSC en els que posa: "SI TÚ NO VAS (a votar, s'entèn), ELLOS VUELVEN" i es veuen unes siluetes així amenaçants com de gent dolenta del PP que vol violar a les dones i esclavitzar als homes. Mala campanya.

2. La inoperència i hipocresia reincident (i sense que sembli que els importi una merda) dels assessors de Zapatero. Fer servir la famosa frase d'Edward Murrow, un antisistema en el seu context, és bastant atrevit; però quan qui la fa servir és el president del govern (el sistema en sí mateix), és directament delictiu.

Total, que una merda de campanya per part del PSOE, però és que veient lo del PP, que és com per dubtar sobre si s'ha de vomitar o plorar, i finalment un hom opta per ambdós coses, encara surten guanyant.

Perquè el conte de la nena espanyola dels collons que s'ha tret Rajoy de la màniga (no sé amb quina finalitat) té collons i suposa un punt final fins i tot pitjor que el de ZP i mira que semblava difícilment superable.

En quant al PP:

Perquè va el PP de forma reincident a les universitats catalanes quan saben que sempre acaba la cosa, en el millor dels casos, en una protesta generalitzada? (quan no acaba directament a hòsties) Bé, és el tipus de precampanya del PP: anem a Catalunya a fer-nos les víctimes. Perquè és tan senzill com sopesar el què preten el Partit Popular amb aquest tipus de conferències:

1. Convertir a l'universitari català a l'espanyolisme barroer que proposa el PP - difícil.

2- Fer-se les víctimes - fàcil.

Total, que la seva forma de fer campanya a Catalunya passa pel victimisme, toca't els ous.

La... bueno, la dona aquesta que representa al PPC (anava a dir una altra cosa), ha acusat a Felipe González de masclista per dir que ell quan el criticaven i el cirdaven en alguna conferència "no plorava ni es queixava" (o algo així era la frase literal).

Total, que tal i com he llegit a Quim Monzó, no veig el masclisme enlloc.

I, tal i com diu tiki-taka Monzó, més aviat s'hauria de preocupar la... política... aquesta de perquè fins i tot la inútil de la Carme Chacón surt als cartells del PSOE/PSC a Catalunya mentres que per part del PP/PPC surt Rajoy i d'ella no n'hi ha ni rastre. Perquè això en concret potser sí que sigui masclisme, posats a buscar-lo.

1 comentaris:

Jordi ha dit...

Realment, la situació "funcionaria-disfuncional-INEM" l'he viscut. Una paia que cada tres segons estornudava i/o tossia i/o demanava ajuda a la funcionaria del costat perque havien canviat el programa (típic, o que la xarxa va molt carregada o un virus etc). Vaig tardar una hora i mitja de cua i vint minuts d'entrevista per a que em donguessin d'alta a l'atur. I tot per no cobrar res...si és que...
I que vols que digui de ZP i Rajoy Division. Patétic. Jo en realitat opino sense haver vist ni els vint segons.
Ah! Lo de Si tu no vas, ellos vuelven sona molt "Cuando tu vas, yo vengo de ahi": de sobrats i cançó de RadioTeleTaxi i Olé
Welcome 23th!