4.2.08

SALUTEM PLURIMAM


Uoooola! Sóc en David, aka Manji, i aniré penjant aquí les rucades que em vagin passant pel cap. Tractaré de ser constant, però no asseguro res de res.
Per començar, la foto de dalt. M'agrada fotografiar núvols. Son uns models fidels, ja que sempre hi son, i cada día et mostren una pose diferent que fa que mai et puguis cansar d'observar-los. Aquesta foto es de fa una horeta, feta des de la finestra de la meva habitació. No sóc de retocar les fotos, més que res perquè no en tinc ni idea de fer servir programes de tractament d'imatge, però a aquesta li ha quedat molt bé una simple correció automàtica dels nivells.
Bé, s'anem llegint per aquí!

3 comentaris:

fEl! ha dit...

Mireu com hi ha gent per a tot:

http://www.cloudappreciationsociety.org/mg2

És una asociacio dedicada a l'observació -estètica- dels núvols

Blimunda ha dit...

A qui no li agrada fotografiar núvols? són els millors models :)

Jordi ha dit...

po po po poooom...a que huelen las nubes?
Si ja, un dia em vas ensenyar una foto des de casa teva que semblava feta des d'un avió i tot sense photoshops ni osties. No sé com t'ho fas, però queden xuuules!
Calçotada abusiva del tot!
Welcome!