8.11.08

El molt nostrat Mazinger Z


Una altre mite que al final veig amb els meus ulls : el Mazinger Z gegantí plantat a l'Urbanització Mas de Plata, a mig camí de la carretera del Pla de Santa Maria i el Pont d'Armentera.

Fa anys que sento a parlar d'aquest monstre, he vist fotos i tot el que vulgueu, però encara així em vaig sorprendre moltíssim. Per què volem gats amb retenció de líquids o escultures que ningú entén? Això si que és escultura urbana que fa turisme. I bé que ho vaig comprovar amb l'anar i venir de cotxes i més cotxes circulant per uns carrers plens de bonys i tapats, com si hagués hagut foc de morter.

Vaig estar poques hores abans del famós "esclafit" que va arrencar oliveres i pins al Pla i Cabra de Camp. L'ambient era depriment (em va venir al cap "Los amantes del circulo polar"): urbanització amb trossos salvatges sense construir, parets grises de les llepades de la pluja, baranes en inclinacions perilloses i una buidor de dissabte de tardor que feren molt complaent la visita al senyor de los "puños fuera!".

5 comentaris:

pep. ha dit...

Feia anys que no el veia i segons les fotografies es més alt del que recordo. I love Koji Kabuto :)

koko de kisu shite ha dit...

(21) homeeee per fi sus he trobat el blog, pero te molts col.laboradors no per publicar nomes mulet?

Jordi ha dit...

Senyor 21, aquí el Muleitor no hi pinta res. És un altre Jordi! Pixapí!

Ah pep, les fotografies poden enganyar molt sobre l'escala, no crec que aquestos trossos de ciments creixin amb el temps!

koko de kisu shite ha dit...

ostia pixaAaAda fora de test!! xDDD

Dani ha dit...

pobrecillo, tan solo, donde está afrodita?