15.6.09

Eleccions

Des que vaig començar a votar, sempre vaig tenir clar que no fallaria mai a les eleccions europees i municipals, d'acord amb els meus principis més bàsics. A les eleccions dels d'Allà no pensava votar mai i a la Generalitat, tal com em bufes el vent. Pot sonar rara la combinació però per mi té una lògica inqüestionable.

Tot el meu plantejament va començar a fallar quan em van liar amb tot allò de l'11-M i que si haviem de fotre fora els PPeros per posar en el seu lloc els companys de
tapeo de la carrera de San Jerónimo. Després em vaig veure obligat a iniciar una campanya de vots nuls tant a les eleccions per la Generalitat com a les municipals. I ara, per acabar-ho d'adobar, no he votat (ni un xoriçet al sobre com ens recomava la gent de la CORI) a les europees per una mescla de desinterés absolut i inoperància a l'hora de realitzar el meu dret a vot per correu. En definitiva, res millor per definir-ho que una vinyeta de l'Aleix Saló :