19.10.09

La demagògia és sana

El projecte de participació pública s'anomena "Barcelona 2159" i té tots els números per ser una altra campanya idiota totalment necessària i imprescindible en el temps de la crisis tan xunga i tan apocalíptica que ens tocarà viure. Com la campanya "I.d.e.a" (amb certa ressonància a una famosa cadena de venda de mobles sueca), en la qual l'Ajuntament condescendent ens pregunta sobre quina diagonal volem.

Jo tinc vàries preguntes, a banda de la típica pregunta "Quant ens costa aquestes campanyes? Qui les fa? ":
1.- Existirà internet aquí 150 anys?
2.- Encara es parlarà català?
3.- S'haurà enllestit la línea 9 al 2159?

En fi, si no us abelleix el to populista i demagògic d'aquest post, podeu fullejar el sempre apassionant BOE i meravellar-vos amb els números del patrimoni dels membres del Gobierno de les españyes.

3 comentaris:

fEl! ha dit...

Doncs mira, he creat una càpsula. Com que la primera pregunta no em resulta interessant i la segona em sembla més aviat de ciència ficció, hi he escrit la tercera pregunta.

(No he tingut ganes d'investigar si hi ha moltes càpsules amb gent cagant-se en tot...)

De càpsules, les que s'han pres ells, a dojo...

Anònim ha dit...

jo tinc una altra pregunta:
- aquesta barra de "comparteix" sota de comentaris, on posa "Mes (153)", vol dir que hi ha més de 150 tipus de feisbuc i xorrades semblants?

després de fer un cop d'ull a la pagina de 2159 (i vomitar instantaniament al veure exemples com el del tio que escriu en angles "globalized world", o el que parla de "canibalisme", o uns quants "visca el baça") només se m'acut la pregunta de:
- algu sap com eliminar-la?

JORDi11

23 ha dit...

Doncs no m'havia fixat pero sí, hi ha 153 reds on es pot compartir cada article.

Hi ha coses realment angustiants, com "Amen me!". He investigat i es tracta d'una mena de plataforma on la gent envia els seus articles favorits de temàtica cristiana per tal que els demés devots les trobin fàcilment i sense esforç (una mena de meneame.net), entre els quals hi ha perles com "Everyone Against Abortion Please Raise Your Hand" ¬_¬ Deu ser una mica avorrit parlar cada dia del mateix no?

Algun dia miraré totes les 153 i fliparé. FLIPARÉ.