26.7.10

Indicis de reactivació del mercat immobiliari

6 comentaris:

Jordi ha dit...

això és real?
uf, quin sentit de l'humor...

fEl! ha dit...

Jo diria que va de debò, però no ho tinc clar...

23 ha dit...

Sí sí, té tota la pinta de ser de veritat. Hi ha fins i tot especuladors de nínxols. Lo fotut és que és veritat, també.

llextirem-58 ha dit...

mare meva "céntrico y soleado"...només faltava "ideal parejas, preciosas vistas al mar, ambiente tranquilo,barrio residencial"..

fEl! ha dit...

Això estava als parabrises de tots els cotxes d'un carrer de Sant Gervasi (de Cassoles)... Al principi vaig veure un paio amb pinta de guarro (és a dir, com qualsevol de nosaltres, però en aquell barri ell i jo cantàvem) que semblava perdre el temps deliberadament, i vaig pensar que era un happening, una performance o ves a saber. Però no, el paio va marxar i no semblava tenir-hi res a veure. O sigui que això deu ser real. Algú hi vol trucar?

JORDi11 ha dit...

Això de "Traspaso... a perpetuidad" ho diu perquè el tio no té pensat morir-se?? O és que té pensat suïcidar-se?? I si té pensat suïcidar-se, segurament deu voler ser incinerat?? (ja que se'l ven). D'altra manera, segur que deu ser un trist especulador de nínxols.